Naar de hoofd content Naar navigatie
PGO PGO
Go to searchpage
  • Wat is een PGO?
  • Kies een PGO
  • Een PGO gebruiken
  • Vragen?
  • Voor zorgverleners
      • Communicatietoolkit
      • Leermiddelen
  • Over PGO.nl
      • Actueel
      • Partners
      • Contact
  • Voor zorgverleners
      • Communicatietoolkit
      • Leermiddelen
  • Over PGO.nl
      • Actueel
      • Partners
      • Contact
  • Zoeken
Veelgestelde vragen over PGO’sWat als het ophalen van mijn medische gegevens niet lukt?
Terug naar alle veelgestelde vragen

Wat als het ophalen van mijn medische gegevens niet lukt?

Een patiënt kan via MedMij in zijn PGO zelf verbinding maken met de juiste huisartsenpraktijk. Als dit in zijn PGO niet lukt, kan dit een aantal redenen hebben:

  • De PGO heeft geen MedMij-label
  • De huisartsenpraktijk staat nog niet op de Zorgaanbiederslijst van MedMij. De huisarts kan hierover contact opnemen met zijn HIS-leverancier.
  • De patiënt/gebruiker is jonger dan 16 jaar.

Als de patiënt via zijn PGO wel verbinding kan maken met de huisartsenpraktijk, maar geen gegevens ontvangt. Dan kan dit twee redenen hebben:

  • De huisarts heeft na 1 juli 2020 geen nieuwe gegevens aan het dossier van de patiënt toegevoegd.
  • De koppeling tussen de HIS van de huisarts en de PGO werkt nog niet goed. Het probleem ligt dan of bij de HIS-leverancier, of bij de PGO-leverancier. Ons advies is beiden te informeren over dit probleem.

Over PGO

  • Wat is een PGO?
  • Kies een PGO
  • Een PGO gebruiken
  • Veelgestelde vragen over PGO’s

Voor zorgverleners

  • Voor zorgverleners
  • Communicatietoolkit
  • Leermiddelen

Over de alliantie

  • Over PGO.nl
  • Actueel
  • Partners

Contact

  • Contactpagina
  • Privacy en Disclaimer