Contact

Een inhoudelijke vraag over mijn medische gegevens

Bijvoorbeeld:

  • Ik heb de labuitslagen bekeken in mijn PGO. Ik maak me zorgen dat mijn bloedwaarden niet goed zijn.
  • Ik snap niet wat de huisarts opgeschreven heeft. Wat betekent [woord]?

Dit soort vragen stel je aan je zorgverlener die deze gegevens met je deelt, bijvoorbeeld de huisarts of de specialist in het ziekenhuis.

Een inhoudelijke vraag over mijn medische gegevens

DigiHulplijn: digitale vragen

Praktische vragen bij het gebruik van computer, mobiel of tablet als je aan de slag gaat met een persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)?

Getrainde vrijwilligers van de DigiHulplijn helpen je telefonisch verder of verwijzen je door naar ondersteuning bij jou in de buurt bij vragen over:

  • een PGO app installeren;
  • account aanmaken;
  • gebruik van DigiD;
  • of een andere praktische digitale vraag.

Bel de DigiHulplijn: 0800 1508 (gratis)
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 17:00 uur.

DigiHulplijn: digitale vragen

Vraag over problemen tijdens het gebruik van een PGO

Bijvoorbeeld:

  • Ik heb geen bevestigingsmail, code of sms ontvangen.
  • Ik kan mijn medische gegevens niet vinden in mijn PGO.
  • Ik krijg een foutmelding bij het ophalen van mijn medische gegevens in de PGO.

Bel of mail dan de helpdesk van jouw PGO. De contactgegevens staan op hun website. De link naar de website van jouw PGO vind je ook op hun informatiepagina op digitalezorggids.nl

Je kunt ook een mail sturen naar het PGO informatiepunt: info@pgo.nl 

Vraag over problemen tijdens het gebruik van een PGO