Contact

Burgers en zorgverleners kunnen met vragen over PGO’s terecht bij het PGO-informatiepunt.

Bereikbaar per mail via: pgo@helpdeskdigitalezorg.nl

Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 – 18.00 uur: 085-303 49 59

 

Een inhoudelijke vraag over mijn medische gegevens

Bijvoorbeeld:

  • Ik heb de labuitslagen bekeken in mijn PGO. Ik maak me zorgen dat mijn bloedwaarden niet goed zijn.
  • Ik snap niet wat de huisarts opgeschreven heeft. Wat betekent [woord]?

Dit soort vragen stel je aan je zorgverlener die deze gegevens met je deelt, bijvoorbeeld de huisarts of de specialist in het ziekenhuis.

Een inhoudelijke vraag over mijn medische gegevens

DigiHulplijn: digitale vragen

Praktische vragen bij het gebruik van computer, mobiel of tablet als je aan de slag gaat met een persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)?

Getrainde vrijwilligers van de DigiHulplijn helpen je telefonisch verder of verwijzen je door naar ondersteuning bij jou in de buurt bij vragen over:

  • een PGO app installeren;
  • gebruik van DigiD;
  • of een andere praktische digitale vraag.

Bel de DigiHulplijn: 0800 1508 (gratis)
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 22:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.

Wil je praktische hulp bij jou in de buurt? Kijk hier waar dat kan.

Vraag over problemen tijdens het gebruik van een PGO

Bijvoorbeeld:

  • Ik heb geen bevestigingsmail, code of sms ontvangen.
  • Ik kan mijn medische gegevens niet vinden in mijn PGO.
  • Ik krijg een foutmelding bij het ophalen van mijn medische gegevens in de PGO.

Bel of mail dan de helpdesk van jouw PGO. De contactgegevens staan op hun website.

Je kunt ook contact opnemen met het PGO-informatiepunt.

 

Vraag over problemen tijdens het gebruik van een PGO